ipad 2 zapytanie

witam mam ipada 2 i mam wgrane gg ale ono sie czesto zawiesza czy Wy tez tak macie i co z tym zrobic bo musze go usuwac i instalowac od nowa i troche pochodzi i znowu sie zawiesza poradzcie cos pozdrawiam

Reply to
julia

W dniu 2012-02-28 16:48, Wojciech_B pisze:

Nie przesadzaj. sundyman powiedział w miarę normalnie komuś kto nie trafił na właściwą grupę. To że kobieta to nie znaczy, że od razu trzeba przyklęknąć i mówić z kwiatkiem w ręku. Co do MaW to masz rację.

Jeszcze jest szansa, że Pszemol coś napisze :)

Reply to
Mario

W dniu 2012-02-28 19:00, MaW pisze:

Wiem dlaczego to nie jest odpowiednia grupa, nie wiem po co kretyńskie teksty o kamieniach. Jakby zapytała o problem z Nokią czy Samsungiem to zwyczajnie posłałbyś ją na odpowiednią grupę. To nie jest grupa aby odreagowywać swoje frustracje związane z rodzajem sprzętu czy OS. Od tego jest p.c.o.advocacy.

Reply to
Mario
[...]

Mam wrażenie, że to raczej Ty coś teraz odreagowujesz na niewłaściwej grupie...