interface midi na USB

HEj!

czy kto¶ wie jak mozna zrobiæ interface MIDI na USB?

albo:

a) interface MIDI na LPT/COM b) na gameport'a

wszystkie wersje najlepiej z dwoma osobnymi portami (czyli 2 x 16 kana³ów)...

z góry wielkie dziêki!!!

Reply to
implant

Friday, August 08, 2003, 12:32:44 AM,implant nastuka³(³a):

i> HEj!

i> czy kto¶ wie jak mozna zrobiæ interface MIDI na USB?

i> albo:

i> a) interface MIDI na LPT/COM i> b) na gameport'a Gameport TO JEST MIDI - potrzeba MIDI-Kit - prosty konwerter i> wszystkie wersje najlepiej z dwoma osobnymi portami (czyli 2 x 16 i> kana³ów)... Czy ja Cie zle rozumiem czy mowisz o MIDIboxie? Patrz tu:

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl

nie do konca o midiboxa mi chodzi, chodzi mi o interface czyli urzadzenie przez ktore podlacza sie do komputera takiego np. midiboxa lub inne sprzety muzyczne :)

Reply to
implant

Friday, August 08, 2003, 4:05:20 PM,£ukasz Bolesta nastuka³(³a):

£B> Friday, August 08, 2003, 3:58:58 PM,implant nastuka³(³a):

i>> nie do konca o midiboxa mi chodzi, chodzi mi o interface czyli urzadzenie i>> przez ktore podlacza sie do komputera takiego np. midiboxa lub inne sprzety i>> muzyczne :) £B> Wiec google w ruch i szukaj: midi kit, midi-kit, midi gameport £B> adapter, game to midi, itd... A na dodatek nie czytasz uwaznie: na

masz opis adaptera USB na MIDI... 2 ejscia 2 wyjscie i "dublatora" zwyklego MIDI na dwa wejscia..

--
Pozdrrawiam!
£ukasz Bolesta                            duh666@wp.pl
Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvb

to w takim razie zaryzykuje :) moj pierwszy uklad :) mam nadzieje ze sobie poradze :)

pozdrawiam!!!

Reply to
implant