Ile może brać pradu dysk 2,5" do laptopa?

szlovak napisal(a):

Moj Seagte 40G, ktory mam w kieszeni wymiennej ciagnie koło 0.5A, co jest powodem klopotow z USB.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Marcin E. Hamerla napisał(a):

czyli pewnie na rozruch potrzebuje wiecej, bo każdy komp ma co najmniej

500mA w USB. Niektóre nawet mają 2 czy 2,5A. Akurat rozruch dysku mnie nie dotyczy bo chodzi o stała pracę i średni prąd. Zapraszam do głównego wątku nie zamkniętego .
Reply to
szlovak