identyfikacja ccd hitachi

Witam!

Mam prosbe o pomoc w identyfikacji przetwornika ccd. Od dluzszego czasu szukam dokumentacji jednak bez powodzenia. Wiem tyle ze chip pochodzi z video domofonu:

Obudowa 16 nozkowa, montaz przewlekany, podobne do dip tyle ze nie ten rozmiar (ok. 1cm x 2cm), ani raster bo odrobine mniejszy i na koncach ukladu sa jakby blaszki z otworami na srube. Na obudowie napisane napisane jest (zaraz pod "okienkiem") :

982 logo 1 38 J1

logo to kolko w nim kwadrat w nim kropka czyli hitachi.

prosze o jakies namiary z topmarkami hitachi albo jakiekolwiek sugestie co do typu ukladu.

z gory thx pozdr. LB

Reply to
drozdu

Co to wogole moze byc ? ccd/cmos ? Jakis zintegrowany czujnik ? Co moze byc odpowiedzialne w videodomofonie za przetwazanie obrazu (widac matryce taka jak w ccd przez okienko zajmujace wiekszosc ukladu) bo nie wiem nawet jakich slow kluczowych uzyc przy wyszukiwaniu. Jakiekolwiek sugestie sa mile widziane. Na stronach hitchi oraz renesas nic.

pozdr. LB

Reply to
drozdu

Zobacz jakie scalaki są w pobliżu. Sam ostatnio dochodziłem jaka jest matryca po układach sterujących te matryce - w ich dokumentacji były wymienione możliwe do podłączenia matryce.

Reply to
Krzysiek Kubicki

2 dni dopiero? ja przez pare lat nie zdobylem NIC o NXA1111 philipsa..
Reply to
Michal Baszynski .