"Halogen led" - rozbierał ktoś? jakieś

witam

jeśli ktoś nie wie co to "halogen led" to prosze rzucić okiem na aukcje

link nie działa to na allegro.pl i wpisać halogen led)

mam taką lampę pół roku, ale płaciłem za nią 2 razy więcej i działa. działa sprawnie, ale nie przez długi czas. mnie się nie zepsuła, co nie znaczy ze nie padają jak muchy. Zwracam się do tych którzy takie lampy mają i używają intensywniej niż ja. Pytanie dodatkowe: Czy ktoś rozbierał tą lampę? zastanawiam się nad wyjęciem cob-a z oprawy i zamontowaniem w plafonie. Tylna część tego "halogena" też się grzeje jak dzika, więc z ze środka też będzie trzeba coś wymontować i zapewnić chłodzenie. Czy to jest wykonalne? (mojej nie mogę rozebrać) Czy ktoś sprawdzał jaki ta lampa ma pobór prądu?

Pozdrawiam ToMasz

Reply to
ToMasz

ToMasz pisze tak:

dziś widziałem taki w promocji 105/69zł

Skąd na allegro takie ceny? :)

Reply to
PiteR

W dniu sobota, 28 grudnia 2013 16:40:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

Wypadało by spytać skąd w promocji cena 3,5 raza wyższa niż na Allegro.

Reply to
kogutek444