Gumstix

Witam,

czy ktos kupił i/lub uzywa(ł) Gumstix'a? chodzi mi o kontakt, spostrzeżenia, uwagi, etc...

Zastanawiam sie nad zakupem czegoś podobnego i jak na razie Gumstix wydaje mi sie najciekawszy spośród tego co udało mi się znaleźć

przy czym nie znalazłem za dużo produktów spełniających wymogi:

- podobnych zasobów na pokładzie

- równie małych wymiarów (szczególnie ten ostatni mocno przesiewa)

Jeśli ktoś kupił i/lub uzywa(ł) coś innego opartego na XScale tez bym prosił o kontakt, lub odpowiedź.

Aplikacja docelowa to system wbudowany, autonomiczny z zakresu robotyki.

Reply to
Tawez