Grzałka do gotowania wody na 12 lub 24 V

Ja płaciłem niewiele większy niż za standardowe. Było to może 2-3zł drożej. Jednak najlepiej zadzwoń i się dopytaj u źródła :)

Jacek "Plumpi"

Reply to
Jacek "Plumpi

Cos znalazlem tu,

moc mnie zadowoli (nie podano w opisie, a kabel troche cienki...) to zamowie.

Reply to
eszka024

Klima....no zawsze jest wlaczona...a siedzenia? Przeciez wlasnie wyjechales z myjni (a ze padac zaczelo - Twoja strata ;-) ). Swoja droga niezle jest wszystko rozp... po odkurzaniu i nablyszczaniu deski :)

Milej nocki. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
1024 Ireneusz Niemczyk