Graficzny LCD DMF633

Hej!

Kupiłem wyświetlacz DMF633 i zastanawiam się jak go ugryźć. Poczytałem archiwum grupy, PDFa i generalnie mam zarys, ale nie rozumiem jednej rzeczy.

PDF jest tutaj:

Co to jest "FLM (reduction)"? Kiedy należy stosować ten przebieg zamiast tego podpisanego "FLM"?

I jeszcze druga rzecz. Rozumiem że ten wyświetlacz nie ma pamięci, czyli jak przestanę sterować to obraz zniknie. Dobrze rozumiem?

Pozdrawiam.

Reply to
Adam Wysocki
Greg(G.Kasprowicz

Spinacz biurowy, Miller Artur snipped-for-privacy@nowhere.com!

No tak, już widzę. Co ślepemu po oczach :)

Nie brzmi optymistycznie. Ale wystarczy odłączyć na czas braku sygnału Vee, zostawiając jedynie Vcc i Vss, i nie będzie problemu?

I jeszcze pytanie odnośnie podświetlenia. Podłączałem 5V, ale w żadną stronę nie chce ruszyć, zresztą polaryzacja też nie jest oznaczona. To nie są zwykłe LEDy, prawda? Słyszałem o typach podświetlenia (nie pamiętam jak to się nazywa, chyba panel elektroluminescencyjny), które trzeba sterować wysokim (100V), przemiennym (400Hz) napięciem. To coś takiego, prawda?

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, Miller Artur snipped-for-privacy@nowhere.com!

Chodzi raczej o wyłączanie na czas programowania kontrolera.

Dzięki. Pobawię się podświetleniem jak już mi się uda coś wyświetlić :)

Reply to
Adam Wysocki
Greg(G.Kasprowicz

Spinacz biurowy, "Michał T" snipped-for-privacy@nospamepf.pl!

Niestety trzeba, to nie HD44780.

Zrobiłem prostą płytkę z AVRem, napisałem soft, cośtam się niby wyświetla, ale nie tak jak powinno... W takich chwilach przydałby się przynajmniej dwukanałowy oscyloskop :)

I chyba trzeba będzie poszukać jakiegoś na Allegro...

Reply to
Adam Wysocki