Gniazdo do wtyczki jak na zdjeciu - gdzie dostac?

Ewntulanie gdyby ktoś podzielił się jakimś patentem lutowania kabelków do takowego 'plastyku' :)

Reply to
Marcin Szczepaniak

Jak gdzieś znajdziesz to daj znać. Też mam taki LCD. :)

Reply to
Adam Dybkowski

w Lodzi w TME nie maja :(( Pomyslalem zeby wylutowac z jakiejs starej drukarki albo czego...

Reply to
Marcin Szczepaniak

Nie podales jaki jest rozstaw stykow. Jest kilka firm ktore to robia. Ja uzywalem w swoim czasie Hirose i droga to chyba sie nazywala JTS i hyba jeszcze Harwin. Mozliwe ze rowniez Molex ma cos tego typu.

Nie wiem kto je w Polsce rozporwadza le zawsze mozesz poszukac na Googlami Podawalem juz komus tu na grupie dane do jakeigos gniazdka Hirose wiec mozesz sobie odszukc ich adreas w archiwum (jesli takowe jest)

Jak ie ma innegho zrodla a koniecznie potrzbne to szukaj w Digkey

Sprzedaja detalicznie wysylkowo produkty Hirose (HRS) ale wysylka dosc droga. Z to firma solidna moge polecic z czystym sumieniem. TEgo typu zlacza sa roznych urzadzeniach wiec moze sz tez sprobowac odzyskac zdechlych

- dyskow twardych

- discman, i odtwarzacze CD stacjonarne itp

Jesli chodzi o lutowanie do tej tasiemki to sie da bo ten brazowy plastik (mylar chyba)sie az tak szybko nie topi. Jak sie pocynuje zawczasu drucik to mozna przylutowac.

Pozdro Grzeh

Reply to
Grze..Szy...

Witam!

Bez problemu mozna dolutowac do tego zwyk³± ta¶mê (tak± jak do dyskow), albo wogole oderwac ten plastik (nawet nie trzeba odlutowywac) i dolutowac tasme bezposrednio na p³ytke.

Pozdrawiam Krzysztof

Reply to
kubi