generator podstawy czasu..

witam, czy ktos moze mi polecic jakies strony gdzie znajde opis zasady dzialania generatora podstawy czasu? i inne pokrewne tematy..??

pozdr.fly

Reply to
fly
Marek Dzwonnik
Reply to
Andrzej Kamieniecki

A nie C/A? :)

Reply to
Adam Wysocki
Reply to
Andrzej Kamieniecki

Pisałem o podstawie czasu.

Reply to
Adam Wysocki
Reply to
Andrzej Kamieniecki

Nieee... To nie działa w ten sposób, że cyfrowy licznik wytwarza ciąg próbek, które są zamieniane w przetworniku C/A na liniowo (czy wręcz schodkowo) rosnący sygnał, sterujący płytkami X?

Reply to
Adam Wysocki

Nie w oscyloskopie CYFROWYM :-)

Tam chyba nawet nie ma plytek X :-)

Marek Dzwonnik

:D Fakt ;)

Się przyzwyczaiłem do oscyloskopów w szkole - cyfrowe, ale z CRT.

Reply to
Adam Wysocki

Ale CRT z plytkami, czy CRT z cewkami, jak to w monitorach bywa :-)

Andrzej Kamieniecki

My mamy tektroniksy :)

Reply to
Adam Wysocki