zlacze EURO

witam!

czy ktos moglby mi podpowiedziec gdzie w sieci znajde dokladny schemat i opis zlacza EURO? musze zrobic przejsciowke ze zwyklego zlacza antenowego wlasnie na euro ale tylko obraz....

pozdrawiam Andre

Reply to
Andre

albo inaczej zadam pytanie- czy jak do pinu 18 podlacze mase a do pinu 20 sygnal wideo to obraz sie pojawi?

lacze komputer z telewizorem ale chce wykorzystac kabel antenowy ktory juz lezy i jest nieuzywany. mam od kompa poprowadzone poprzez chinch do kabla antenowego no i teraz musze polaczyc z tv przejsciowka antena-euro. czy te piny beda dobre?

pozdrawiam Andre

Reply to
Andre

Użytkownik Andre napisał:

Opis złącza SCART (EURO) znajdziesz na

Obawiam się jedna, że zrobienie przejściówki ze złącza antenowego, czyli złącza na którym dostępny jest sygnał w.cz niosący obraz i dźwięk na złącze EURO, nie będzie możliwe. Na złączu SCART, nie ma bowiem wejścia RF odpowiadającego wejściu antenowemu. Jest natomiast wejście niskiej częstotliwości (m.cz) obrazu - video in - i dźwięku - audio in.

GM

Reply to
sp9rjt

Serdziu