transputery

Witam

Gdzie mozna znalezc jakies informacje o budowie, zasadzie dzialania i wykorzystywania w praktyce transputerow? Moze ktos zna jakies strony i moglby sie nimi podzielic, badz ewentualnie podac jakies ksiazki gdzie moglbym to znalezc :)

Reply to
bauer
Pawel Sujkowski

No to fajnie, a ja musze napisac o tym 30stronicowy referat...

Reply to
bauer

Mozesz pare zdan wtracic o

:)))

Reply to
bad_skipper

No to biblioteka ci zostaje. Wydzial Elektroniki PWr polecam - bo transputery byly tam uzywane :-) Ale ostre googlanie :-)

Przy czym musisz mocno uwazac, bo w tych ksiazkach to czasem glupoty pisza, albo raczej: z demagogia przesadzaja :-)

Mozesz zaczac od tego

mam deja vu ;-) Ja też pisałem referat o transputerach, tylko to było 25 lat temu. Referat chyba jeszcze gdzieś mam, ale na papierze i po niemiecku, więc nic ci nie da.

Waldek

Reply to
Waldemar