Gdzie kupić pokrętła na potencjometry?

Jako że piszę pierwszy raz to się ładnie przywitam:) Witajcie:D A pytanie umieszczone jest w temacie. Googlałem sobie i to co jest do wygooglania to jakaś farsa;) Potrzebne mi ładne gałki do wzmacniacza gitarowego. Najlepiej jakieś mosiężne lub niklowane i najlepiej radełkowane. Może macie jakieś namiary na dobry sklep z w/w? Jeżeli NTG to wybaczcie:)

pozdrawiam charwel:)

Reply to
charwel (Oo)==:::

Daj zarobić jakiemuś tokarzowi. Wyjdzie chyba taniej niż w sklepie i będziesz miał *dokładnie* takie jakie sobie wymyślisz.

AW

Reply to
AW

A jak juz sie kolega przywital to moze by lokalizacje podal? :) Bo taki dobry sklep to ja widzialem np. w Pradze :). Czeskiej :). Wszystko do piecow i wzmacniaczy gitarowych - od skrzynek, przez glosniki, uklady scalone, wykonczenia itd itp:). Ale jesli w Warszawie to poszukaj w podziemiach pod GUSem lub w niedziele na Wolumenie - tam mozna cuda rozniaste znalezc :)

Reply to
Mateusz

Ja tam do Pragi mam blizej :-)

Niestety jedyne co na temat tego sklepu moge powiedziec, to ze byl niedaleko stacji metra Mustek idac w strone mostu Karola. Adresu nie podam z dosc oczywistych powodow :). A i glowy za istnienie sklepu (piec lat temu tam bylem) tez nie dam :)

Reply to
Mateusz

Co do lokalizacji to Górny Śląsk:) A gałki już kupiłem w

Dzięki wam za okazaną chęć pomocy:D

zdroofka charwel:)

Reply to
charwel (Oo)==:::