Gąbeczki do czyszczenia grotów - odsłona druga - ost

Polecić mogę

Dość twardy (jak dla mnie za bardzo), po namoczeniu mięknie. Trzeba oderwać zieloną nylonową skrobaczkę.

To mogę polecić w 100%. 5zł a dostajesz gąbkę HQ 4x większą niż to co na allegro za 4zł (i odpada wysyłka). Mięciutkie, delikatne, wystarczy odciąć pasek który wystarczy na baaaardzo długo a resztę dać żonie. Super do zbierania rozlanych przez dziecko płynów. Przyjemna w dotyku :)
Do dostania w supermarketach (na bank carrefour i real)

Lub jeśli ktoś lutuje bardzo dużo to

kw. jeśli potnie się na plastry o 1cm grubości

Ja miałem na stanie cuś podobnego

krowa ale była często używana do mycia autka, wycierania brudnych łap itp. Więc szukałem innej. Jednak ta też się doskonale nadaje. Chyba najlepszy stosunek jakości do ceny. Tyle że ta za 5zł od jana zbędnego jest jakaś taka przyjemniejsza :)

I tyle na temat. Już więcej nie będę.

Reply to
El_Kadafi

czasem przydaje sie scrubber (niektorzy uzywaja wylacznie scrubbera) - w tesco 59 groszy, na allegro za jedyne7,99zl

Reply to
PAndy