Funkcja bufora

Witam,

czy ktos moglby mi wytlumaczyc jaka funkcje pelni bufor U1 na stronie nr 6 na tym schemacie:

?

Zestaw rezystorow 470 omow tlumi odbicia sygnalow cyfrowych miedzy przetwornikiem AD a pozostala czescia ukladu, ale pozniej jest bufor, ktorego wyjscia lacza sie bezposrednio z wejsciami DDC AD6620. Po co on jest?

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski

Pewnego dnia Piotr Wyderski przemówił ludzkim głosem:

Obecność złącza sugeruje, że będzie to łączone kablem z (chyba) centronicsem, więc przydałby się bufor o takiej wydajności, która pozwoli na uzyskanie odpowiednich czasów narastania i opadania (a przy okazji załatwi konwersję poziomów napięć 3.3V-5V). Tak mi się wydaje.

Reply to
Zbych