FT5764 - pdf lub schemat "wnętrza"

Witam ! Poszukuje schematu układu FT5764. Niestety googlanie i inne sposoby nie przyniosły spodziewanych rezultatów - wydaje mi się, że to jest zestaw tranzystrów MOS w jednej obudowie, ale to tylko przypuszczenie... Będę dźwięczny za pdf'a lub rozpiske pinów albo jakieś inne namiary. zylex

Reply to
ZyLex

Użytkownik "ZyLex" snipped-for-privacy@elektryk.ie.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości news:c0cpma$7g$ snipped-for-privacy@panorama.wcss.wroc.pl

Na ChipDocs widnieje takie info: Partname: FT5764M Description: Silicon Darlington transistor array Manufacturer: Fujitsu Microelectronics Package:- Oper. temp.: -55 to 150 ChipDocs oferuje również PDF-a. Niestety za drobną opłatą :-(

Ale za to ChipInfo.RU jak zwykle niezawodne:

ż... czy tylko ja nie mogę pinologii dojrzeć w tym PDF-ie ?

Reply to
Marek Dzwonnik