Firma Medion / Mikromax

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) napisał(a):

O masz... Napisałeś "matryca o większej rozdzielczości (a tym samym rozmiarze)", a ja to zrozumiałem na opak...

Na Twoim miejscu użyłbym w nawiasie innego spójnika. ;p

Reply to
Arczi

In the darkest hour on Fri, 09 Mar 2007 21:47:31 +0100, Peper snipped-for-privacy@no.net screamed:

Ja robię podobnie. Kupiłem DVD Manty na 19x zł. Jakby padła za 2 lata nie będzie żalu, kupię sobie nową. I akurat ten zakup już się zwrócił na rok do przodu... <:

Reply to
Artur M. Piwko