Falownik 220V

E tam - do porządnej akumulatorowej nie umywa się wiertarka sieciowa ;-P

A tak powazniej: masz zamiar stale wiercić dziury w betonie? Jesli tak, to kup agregat - wyjdzie sensowniej. A jeśli nie w betonie, to zapewniam, że akumulatorowa może Cię nieraz zaskoczyć swoimi możliwościami. Mnie zaskoczyła, jak _dobrym_ _wiertłem_ przewierciłem się przez ceglaną ścianę.

zarzuc na emule haslo inverter jest tam kilka projektow

Reply to
Greg(G.Kasprowicz