przetwronica z Nowego Elektronika

Witaj,

W Twoim liście datowanym 10 lipca 2004 (21:27:50) można przeczytać:

L> Czy kto¶ byłby tak łaskawy, zeskanował i przesłał mi skan pierwszej czę¶ci L> artykułu o przetwornicy 300W do pieca grzewczego? Byłbym bardzo wdzięczny. W L> zamian moge zeskanować jakie¶ artykuły z aktualnego (czerwiec-lipiec) Nowego L> Elektronika.

Jak tylko będę miał dostęp do skanera, aparatu cyfrowego to Ci podeślę. tylko nie wiem czy widziałeś schemat czy tylko okładkę pisma. Bo pełne sterowanie przetwornicy odbywa się przez mikrokontroler ATINY26. Więc sam artykuł nie wystarczy.

Reply to
rc72

Witaj,

W Twoim liście datowanym 11 lipca 2004 (21:00:04) można przeczytać:

L> zaciekawiła mnie druga czesc tego artykułu i chce se L> przeczytać pierwszą, nie przeszkadza ze na atiny26. L> Dzieki za odpowiedz i czekan na skany.

Zdjęcia zostały zrobione aparatem cyfrowym. Jest 5 fotek. Schemat jako całość nie wyszedł zbyt wyraźnie więc dodatkowo zostały wykonane 2 fotki z połówkami schematu. Całość liczy

4.5 Mb. Po konwersji na 7 bitów jeszcze wzrośnie. Czy chcesz aby Ci to wysłać?
Reply to
rc72