fale w swietlowce

Jak swietlowka jest rozszczelniona to widac ciemnosc.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu czwartek, 22 lutego 2018 16:34:52 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:

Ja widzialem. Czesto w warsztacie/garazu tak mam. Zauwazylem ze to sie zdarza czesciej jak jest zimno. Moze jak jest cieplo to tez cos takiego zachodzi ale nie widac bo oko nie nadąża?

I widzialem takie cos i w konfiguracjach z dławikiem i starterem neonowym jak i w konfiguracjach nowoczesnych z elektroniką zamiast cewki.

Reply to
sczygiel