elfa, katalogi starsze.

Mam 49, 51 i 52 - jesli ktos chce to oddam (porzadkow mi sie zachcialo) ;-)

__ Pzd, Irek.N. ps. Bielsko-Biala, wysylac chyba nie ma sensu.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

Ireneusz Niemczyk napisał(a):

Jak nie będzie chętnych to może oddaj do jakieś biblioteki/czytelni? Zapewne przyda się większej grupie osób.

Reply to
badworm

:-)

52 zamowiony, sa chetni na pozostale?

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

I dobrze znalazles :-) Pan? a fuj... ;-)

51 rezerwuje, chyba ze znajde jeszcze jeden 52 w robocie, ale to mailowo juz. __ Pzd, Irek.N.
Reply to
Ireneusz Niemczyk