Elektryka haka holowniczego

William Bonawentura

William Bonawentura pisze:

Udało mi się znaleźć wiązkę, najzwyczajniej w świecie podpinaną pod tylne światła. Tyle że jej zainstalowanie wymaga "aktywacji w serwisie Skody. Podejrzewam że chodzi o zmianę oprogramowania CAN, tak aby nie generowało błędów przy takim podłączeniu przyczepy. Ciekawe czy znalazłbym kogoś poza ASO Skody, kto by mi to zrobił.

Inna opcja to ów interfejs. Na pierwszy rzut oka jako klucz wystarczyły by jakieś popularne mosfety. Wypadało by je jakoś zabezpieczyć od strony wejścia, ale nie wiem jak to skutecznie zrobić. Ktoś coś podpowie ?

Reply to
PeJot

Nie tylko gwarancję, ale i homologację. Ktoś się zwyczajnie zagapi, wjedzie w tył, a potem będzie przed Policją łgał, że stopy się nie zapaliły. Policja wyśle auto na badanie, a tu zonk - przerabiana, niehomologowana instalacja i cała wina spada na kogoś, kto normalnie byłby poszkodowanym w najechaniu z tyłu.

Reply to
Tomasz Wójtowicz