Dzwonek elektroniczny

Włodzimierz Wojtiuk

Jarek P. schrieb:

Ja miałem bydlaka jako dzwonek do telefonu.

A za studenckich czasów miałem do drzwi "dzwonek" zrobiony z rejestratora dźwięków, można było zapisać coś 10 sekund z mikrofonu. Taki pradziadek mp3-playera ;-). Na tym rejestratorze był zapisany damski krzyk, użyczony przez nieletnią podówczas kuzynkę. Musiałem zdemontować, jak zapoznałem moją wtedy przyszłą, obecnie prawie-byłą żonę, niestety.

Waldek

Reply to
Waldemar

Trzeba bylo podsunac jej mikrofon, "kochanie, odbierz, moze to ja dzwonie" :-)

Cześć! Zrób dzwonek z odgłosem stukania do drzwi. Takie normalne pukanie kostką zagiętego palca. Nie zrobiłem ale prawdopodobnie będzie niezła zagadka dla "dzwoniącego". Gorzej, jak okoliczne dzieciaki będą z ciekawości testować. Maciek

Reply to
Maciek