drukowanie z ExpressPCB

Użytkownik Pawełr napisał:

witam

ja to robiłem tak (bo juz nie uzywam tego programu):

Drukowałem do pliku na drukarkę postscriptową jako plik .prn Później importowałem ten plik do Corela W corelu uzywałem funkcji: edycja/znajdż izamień/znajdź obiekty zaznaczałem jako obiekt te cholerne kropki:) a póxniej juz tylko delete ipo kropkach i masz czysty wydruk czy do naświetlania do sitodruku czy do termotransferu

Pozdrawiam Tomasz Ćwikła

Reply to
Tomek