Drukarka ig?owa do wydruku sche

A ja na jej poprzedniczce: SG-15 - spod DOS-owego OrCada szło całkiem nieźle.

Reply to
dziadek Ben

Newio?

a moze sie da?

Reply to
PAndy

Bodaj nasz samplowy ulubieniec sprzedawał kiedyś na Alledrogo drukarkę atramentową przystosowaną do płytek. Za 1000 PLN...

hehe, nie ma to jak biznesment... (copyright by Sawka)

raczej napewno nie nadaja sie drukarki Epsona z serii SQ - podczas mycia zaschnietej glowicy okazalo sie ze izopropanol rozszczelnil ja...

Reply to
PAndy