dodatkowa pamięć do noki 5510

witam nie wiem czy dobze trafilem w grupe ale mam nastepujace pytanie: czy do nokii 5510 da sie dolaczyc pamięc i ew jak sie da tojaka i w jaki sposób z gory dziekuje :)

Reply to
GIBOL

podlaczyc to sie da...pewne isiedzi tam szeregowa 24c128 lub cos w tym sensie (jak w N3210)... problem bedzie w przerobieniu softu sterujacego, tak, by widzial jej wiecej - nei znam nikogo, kto bye sie tego podjal...no i taniej chyba bedzie kupic nowy telefon niz przerabiac tego.. :) Pozdr Greg

Reply to
Greg

Użytkownik "GIBOL" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:c5utum$2ep$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

koledze chodzi pewnie o poszerzenie pamieci danych (64MB), raczej watpie w takie mozliwosci, chocby ze wzgledu na ograniczona ilosc linii adresowych, a nawet gdyby bylo ich wiecej, to potrzeba by bylo softu, ktory "by wiedzial" ze moze zapisywac dalej...

pzdr, damdam

Reply to
damdam