Dobrze wygladająca taśma do podklejania przewod

Cześć.

Otwierając większość tabletów i TV można w środku znaleźć przewody podklejone czymś w rodzaju plastra, tylko że to szare jest i mam podejrzenie że metaliczne bo prąd przewodzi, choć przeciętnie. Co ważne ma znakomity klej i wygląda "profejsonalnie" :D

Ponieważ niedawno zwrócono mi uwagę że kawałek plastra medycznego psuje efekt naprawy to w nagłym (ale i przemijającym) poczuciu profesjonalizmu chciałbym zapytać co to jest i co wpisać w aliexpress?

Widuje tez podobne "gąbki", wyglądają tak samo i mają z jednej strony klej.

Nie żeby to ważne było, ale jak komuś ma podnieść poczucie profesjonalizmu naprawy to może zamówie ;)

Reply to
heby

Dnia 2019-07-12, o godz. 19:27:02 heby snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Silver Conductive Fabric Cloth Tape Single-Sided Adhesive Tape For Laptop Cellphone LCD EMI Shielding Mask

Maciej Milinkiewicz

W dniu 13.07.2019 o 00:03, Maciej Milinkiewicz pisze:

Aby to działało, konieczne jest podłączenie do masy, a diabli wiedzą, jak to zrobić. Funkcję ekranu lepiej spełni taśma miedziana, a ta jest łatwo dostępna. W ogóle podejrzanie mi to pachnie: "izolować promieniowania tkaniny, zasłony, (jeśli znajduje się telewizor, telefon komórkowy wieże, linia wysokiego napięcia urządzeń, takich jak promieniowanie, zasugerował, produkcji ekranowanie kurtyna)"

Od biedy możesz użyć Mueller tape, można kupić w różnych kolorach i ma dobry klej. Jest z bawełny, istnieje też taśma z gąbki. Choć służy to do czegoś całkiem innego ;-)

P.P.

Reply to
Paweł Pawłowicz