Dobra ksiazka do polprzewodnikow

NQO pisze:

Najlepsza, najpopularniejsza i moim zdaniem bardzo przystepna jest ksiazka Marciniaka - "Przyrzady polprzewodnikowe".

Tylko, ze jest to ksiazka bardzo stara (z lat 80-tych) i niedostepna oczywiscie w ksiegarni. U mnie na wykladzie byl to podstawowy podrecznik.

Pozdrawiam Pawel

Reply to
Pawel

NQO pisze:

Ja miałem ten sam problem i niestety nic lepszego (wogóle cokolwiek jest trudno znalezc) nie znalazłem.

Nie wiem czy to co napisze jest legalne, ale z powodu tego, ze ksiazki faktycznie nie mozna "normalnie" dostać - zaryzykuję. Książka jest do ściągnięcia w postaci elektronicznej, jeśli taka forma Ci odpowiada.

Pozdrawiam Paweł

Reply to
Pawel