Do kogoś z płytką z EP (Elektronika Praktyczna)

Witam chce sobie ściągnąć ze strony ep.com.pl artykuły opisujące kity AVT. Niżej mam spisy tych kitów z ich numerami. Problem jest taki, że nie wiem w jakich numerach EP są te kity. Wiem że na płytkach, które są dołączone do EP są spisy kitów z numerem czasopisma w którym zostały opisane. Dlatego też jeśli ktoś ma chwile czasu i dobre chęci to prosiłbym, aby do każdego kitu dopisać numer EP. Dziękuje za pomoc.

AVT489 mostek telefoniczny AVT5071 AVT850 A Emulator linii telefonicznej AVT1243 A Radiowy podsłuch linii telefonicznej AVT1353 A Bezpieczne wyjście z linii telefonicznej AVT2355 A Analizator DTMF AVT461 A Rozdzielacz telefoniczny AVT475 A+ Centralka telefoniczna AVT827 A+ Telefoniczny automat informujący

Reply to
Tranzystor

EP12/98, 1/99

EP8/98

EP10/98 TG

Dzięki wielkie a reszty nie było na płytce czy po prostu nie napisałeś bo nie maiłeś czasu.

Reply to
Tranzystor
[...]

zdaje sie ze po numerach kitow w archiwum ep mozesz szukac tu

Tomasz Bednarz

Dzięki znalazłem prawie wszystkie szukam dalej numerów do:

AVT2355 A Analizator DTMF AVT1353 A Bezpieczne wyjście z linii telefonicznej

Reply to
Tranzystor