program do programatora z EP 07-2003

Pisałem już wcześniej ale nikt mi nie pomógł czy naprawde nie ma nikogo kto kupił najnowszą EP z płytka cd? Bardzo potrzebowałbym program do '51 i program sterujący pod win do programatora z artykułu który jest tam zamieszczony oraz schemat płytki pcb bo w gaziecie też go brak a na cd jest Kupiłem tą gazete ale niestety bez cd Wielki dzięki jakiejś miłeś osobie która mogłaby mi podesłać te kilka rzeczy snipped-for-privacy@wp.pl

Reply to
Piastol