[do elektryków] czy można dać korek większej mocy?

I na tej podstawie rokujesz wyroki na temat instalacji w innych blokach, innych domach, innych miastach... Wszystkie instalacje na 16A mozna zaopatrzyc w automat

20A i bedzie git! :-))) Tacy ludzie sa po prostu grozni.
Reply to
Pszemol

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Dokładnie. Z jednym zastrzeżeniem: o ile _jest_ jakieś indywidualne zabezpieczenie przedlicznikowe, bo widziałem bloki, gdzie nie ma i jak ktoś w mieszkaniu przekombinuje, wylatuje cały pion...

e.

Reply to
entroper

To znaczy, że masz gwoździe zamiast bezpieczników - przy 5xIn to "eski" wylatują błyskawicznie. A na przyszłość zanim napiszesz takie bzdury to zastanów się trzy razy bo to potem w archiwum zostaje i młodzi(i nie tylko) się uczą.

Reply to
badworm

Spinacz biurowy, T.M.F. snipped-for-privacy@nospam.mp.pl>!

Tego się od lat nie stosuje. I całe szczęście.

Reply to
Adam Wysocki

Spinacz biurowy, usb snipped-for-privacy@com.pl!

Co znaczy ta litera B lub C przed amperażem? Zwłokę?

Reply to
Adam Wysocki

Użytkownik "Adam Wysocki" snipped-for-privacy@nospam.invalid napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

Oznacza przetężenie , krotność prądu znamionowego, przy jakiej zadziała część elektromagnetyczna. Na czas wyłączania ta litera nie ma wpływu. Przy solidnym zwarciu wywala pierwszy, ten co szybszy, nie zawsze B ani na mniejszy prąd.

Reply to
lwh

I dobrze. Nie zmienia to jednak faktu, ze takowe wystepuja, np. u mnie w bloku. I co z tym zrobisz?

Reply to
T.M.F.