dławik w przetwornicy - dobór ;)

witam mam taki dylemat - w przetwornicy dajacej napiecie symetryczne, chcialem uzyc wspolnego dlawika (tzn na wspolnym rdzeniu) i wlasnie problem w tym ze nie bardzo wiem jak dobrac parametry. wiem ze gdyby to były 2 osobne rdzenie, to mialby kazdy 25uH/5A (16zwojów na rdzeniu E24) i teraz pytanie, jak sie to przelicza na wspolny rdzeń? będzie trzeba dać większy? (wg mnie E25) pytam bo zawsze brałem albo osobno, albo "na oko" ;) ale w tym przypadku pasowaloby miec odpowiednio dobrane..

Reply to
nuclear