Digikey end user ?

Zamowilem kilakset procesorow PIC w mam problem bo napisalem w zamowiniu:

Who is the end user of these parts? end user

I juz ktorys mail z kolei przychodzi z prosba zeby sprecyzowac kto bedzie end userem mimo ze wyslalem im info ze bede to sprzedawal w sklepie ludziom z ulicy i byc moze trafi sie i terrorysta.

Mozna prosic sprawdzone odpowiedzi na to debilne pytanie ?

Reply to
konieczko

Podajesz że ty bedziesz. Przecież to bez znaczenia co tam wpiszesz byle nie robić sobie problemu.

Reply to
newxmega

W dniu 2010-10-18 22:02, newxmega pisze:

Sprawdzone? Nie wiem jak Digikey ale RS-Components (przynajmniej w Austrii) nie chce sprzedawać osobom prywatnym (end userom?) - oficjalnie mówią że im nie wolno, nieoficjalnie - ze względu na prawo chroniące konsumenta. Dwa tygodnie na zwrot bez podania przyczyny, coś o gwarancji itd. - za dużo roboty a za mało zysku.

Reply to
grg12

W dniu 2010-10-18 22:12, grg12 pisze:

W koncu napisalem ze sprzedam to osamie bin ladenowi i pomoglo.

:):)

Reply to
konieczko

No teraz nie próbuj opuszczać kraju :(