defekt matrycy w TV?

Gdy dni zrobiły się dłuższe a słońce w okna mocniej zaczęło świecić to zauważyłem, że zakupiony w grudniu TV LCD 32" Sharp posiada jakiś defekt na ekranie:

jest on przy silnym bocznym oświetleniu słońcem i pod określonym kątem ale zarówno w trakcie pracy telewizora jak i wtedy, gdy jest wyłączony. Na pewno nie jest to rysa powstała w wyniku czyszczenia. Smuga/kreska ma bowiem miejscami szerokość kilku mm a widoczna na niej "tęcza" ma strukturę siatki. Cóż to może być za defekt?

Reply to
badworm

W dniu 2014-03-02 21:01, badworm pisze:

Według mnie to jest odbłysk słońca od tego chromowanego panelu pod spodem.

Reply to
Tomasz Wójtowicz