Daewoo -wszystko na czerwonym tle

Witam

Czy miał ktoś taką przypadłość w monitorku Daewoo 1427 (1996 r.), która polega na swieceniu na czerwono? Od momentu uruchomienia wszystko co powinno być czarne jest czerwone. Na ekranie wszystko widać ale popracować to niezbyt można. Zaczęło się od popękanych lutów na płytce przy cokole kinola. Polutowałem i obraz jest ......... ale czerwony. Kabel sygnałowy OK karta grafiki też (sprawdzone). Już mi cierpliości do niego brakuje.

Pozdrawiam.

Reply to
Viktus