DAC do 80Msps i do kupienia

Witam. Potrzebuję przetwornik C/A, 8 bit, czas ustalenia na wyjściu poniżej

7ns, dane wpisywane równolegle, no i cena do przyjęcia, czyli 100-200zł. Ale naważniejsze, żeby można było kupić w Polsce w miarę "od ręki".

Analog, Naxim, Microchip, coś tam mają w ofercie, ale jakoś nie widać tego w krajowych sklepach lub cena zwala ze stołka :-(

pzdr Artur

Reply to
Artur

Znalezione w Elfie: HI 5660 - 52.40 za 1szt.

W TME tez pewnie cos dalo by sie znalezc

j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Jacek R. Radzikowski napisał:

W TME nie ma, ale za tyle to mogę i w ELFIE kupować :-) Gorzej, bo czas 5ns ma dla 7bit, a 15ns dla 8bit :-( Zamawiam i zobaczę jak w praktyce będzie wyglądać, ale swoją drogą to w swoich poszukianiach dość zręcznie omijałem Intersil'a ;-)

Dzięki.

pzdr Artur

Reply to
Artur