Czyżby kolejny naciagacz na allegro?

Co myslicie o tej aukcji :

dla mnie to jest jakiś bełot techniczny np. " SAM CZUJNIK "IAT" JEST W SOBIE REZYSTOREM SKALDAJACYM SIE Z PLYTKI BIMETALOWEJ KTORA REAGUJE NA TEMP. POWIETRZA" Pozatym ten ktoś nazywa rezystor chipem....

Czy to mozliwe aby powodując nieprawidłowe odczyty temperatury zwiekszyć osiągi silnika, przecież komputer wtrysku dobiera (a przynajmniej powinien) jak najbardziej optymalne parametry pracy silnika.

A moze to jednak jest skuteczne?

Pozdrawiam

Adam

Reply to
ADAM

Użytkownik "ADAM" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dfrmqk$1ch$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Optymalne pod jakim względem ? Może zużycia paliwa i zanieczyszczenia środowiska, a nie mocy czy momentu. P.G.

Użytkownik "ADAM" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dfrmqk$1ch$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Jeśli czujnik temperatury jest rezystancyjny, to rzeczywiście dołączenie opornika spowoduje oszukanie komputera i osiągi mogą wzrosnąć. Nie wiem jak to natomiast wpłynie na trwałość ww. silnika. Ja bym tam nie ryzykował (auto na gwarancji). Poza tym nie ma go na liście (Panda:))

pozdrawiam, Andrzej

Reply to
Andrzej

Użytkownik Piotr Gałka napisał:

Ja bym się raczej martwił o trwałość silnika a przynajmniej uszczelniaczy. Wymiana uszczelki pod głowicą (z powodu przegrzewania) to spory wydatek, nawet u "kowala". Poza tym to żadna sztuka zwiększyć moc kosztem zużycia paliwa. Jeśli samochód po takiej przeróbce spala na stałych obrotach 0.3l więcej (dla mojego auta to podad 5% zużycia normalnego) i ma mu przybyć 15-20km bez zwiekszania stopnia sprężania, to łatwo oszacować jaki jest wzrost zużycia paliwa podczas przyspieszania. Lepiej od razu kupić samochód z silnikiem 20kM silniejszym... Pamiętając, że paliwo drożeje i jest to tendencja STAŁA w bliskiej przyszłości.

Reply to
A.Grodecki

ech kolejny przyklad wciskania ludziom kitu wiadomo, ze komputer w samochodzie oblicza ilosc doplywajacego powietrza do silnika na podstawie rezystora pomiarowego, ktory chlodzony jest przez przeplywajce powietrze a tez "super, hiper chip rezystor" to na 99,9% jakis rezystor wpiety rownolegle do czujnika i powodujacy przesuniecie niejako punktu zera (odniesienia) dzieki czemu komputer inaczej oblicza parametry pracy silnika a takie przyrosty mocy jak podano w aukcji to poprostu kosmos i oszukiwanie ludzi jest to tez klasyczny przyklad aukcji dzieki ktorej latwo mozna zdobyc pozytywa

pozdrawiam

Reply to
karlos

Użytkownik "ADAM" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dfrmqk$1ch$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Oj chyba zakupię trochę potencjometrów, będą na pewno pasowały do każdego auta i nikt mi nie powie, że sprzedaję podróbki o podobnej rezystancji... Do każdego dwa patyki gratis - możliwośc regulacji zarówno z siedzenia kierowcy jak i pasażera ;)

pozdrawiam

Reply to
Grodo

Poza tym co ma wspólnego rezystor z bimetalem ? :)))

Jest to skuteczne, ale nie sądzę, zeby dało się z tego wycisnąć 20KM A poza tym głupich nie sieją - sami się rodzą i kupują zwykłe rezystory na Allegro 1000 razy drożej :))))

Jacek "Plumpi"

Reply to
Jacek "Plumpi

" WSZYSTKIE REZYSTORY BYŁY PRZYWIEZIONE Z NIEMIEC Z WYPRZEDAŻY ROK TEMU. "

:)

Reply to
VSS

Zamiast nasmiewac sie z delikwetna lepiej zatrudnic go w marketingu. Moze gosciu na elektronice sie nie zna, ale interes potrafi robic ( ofert kupna 147 !!!!!!!). Czasem nie jest sztuka cos wyprodukowac... sztuka jest sprzedac. Pozdrawiam Tomek

Reply to
Tomasz Sliwa

Oczywiście też tak uważam :)) Przy okazji, zadałem mu pytanie o zdjęcie produktu, odpisał mi: "no rezystor jak rezystor" :)

Reply to
Maciek C

Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

A nawet jeśli tylko 10KM?. Gość w promocji po to daje 4 rezytory w tej cenie, żeby klient wycisnął 4 x 10KM = 40KM i był zadowolony ;-)

Reply to
zenon

Użytkownik Tomasz Sliwa napisał:

Gdyby jeszcze poprowadził statystykę, możnaby określić zapotrzebowanie na sklepy z dresami w różnych rejonach kraju :)))

Reply to
A.Grodecki

Użytkownik "zenon" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dfsamj$37b$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

A moze po jednym rezystorze na każdy czujnik w samochodzie? :-)

Reply to
nom

jest to przyklad doskonalego marketingu. jeden rezystor za 5,99 czyli zysk rzedu 5,89 na sztuce ? :-) niezla przebitka... to chyba lepsze niz narkotyki z dlaekiego wschodu :)

Reply to
HardwireD

Raczej na odwrót "złego marketingu". Takich marketowców-oszustów to u nas w Polsce aż za dużo. Przedewszystkim marketing nie może oszukiwać i okłamywać klientów. W tym przypadku mamy przykład oszustwa otaz niekompetencji, ponieważ on sam nie bardzo wie o czym mówi.

Jacek "Plumpi"

Reply to
Jacek "Plumpi

Użytkownik Jacek "Plumpi" napisał:

Masz racę, ale zobacz na reklamy w TV. Prawie wszystkie oszukują: wybielające pasty do zębów które nawet odrobinę ne wybielają, napoje energetyzujące które magicznie działają, proszki które spierają wszystkie plamy i płyny do naczyń które w 1 sekundę usuwają przypalony tłuszcz. Do tego Blue Connect który daje pełną prędkość nawet nad morzem i do tego bez ograniczeń, oraz Lotto w które łatwo jest wygrać. Na końcu bateryjne urządzenia które spalają tkankę tłuszczową szybciej niż na siłowni albo tabletki które działają jeszcze szybciej i nie szkodzą. Jeśli jesteśmy przy tabletkach - cudowne leki homeopatyczne których jedyne substancje prawdziwie czynne to miód, alkohol i sok z malin.

Reply to
A.Grodecki

Marketing na calym swiecie o tym juz dawno zapomnial :-)

Pozytywy ma ? Towar sprzedal ? DObry marketing :-)

Użytkownik "Jacek "Plumpi"" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:dftdh2$ln6$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl... [ciap]

nie pamietam dokładnie w którym miejscu ale Jose Ortega y Gasset dowodził że uczciwość nie wymaga reklamy, którą to wynaleźli Niemcy żeby nabierać kupujacych :-)

Andrzej Kamieniecki

Reply to
Andrzej Kamieniecki

ja bym powiedzial ze nawet o jakies 50% wincyj :) koles bierze za przesylke z pobraniem 11zl (cyt: "okolo 11zl") takze biorac pod uwage ze taka przesylka przy tej masie kosztuje niecale 8zl koles dolicza sobie 3zl no niezle to sobie wykombinowal

Reply to
Zizu

nom napisał(a):

Ciekawe kiedy beda rezystory do wpiecia w czujnik poziomu paliwa - zmniejszaja spalanie / zwiekszaja pojemnosc baku <rotfl> :)))

Reply to
damdam