jaka to wtyczka ?

Ma CE na zasilaczu, nie ma UL wiec pewnie jakas europejska. Popros sprzedajacego o zdjecie samej wtyczki, danychz naklejki, ew choc przepisanie informacji o zasilaczu. Jesli to by byla amerykanska, to najpredzej typu 6-15P

wtedy zasilacz bylby na 250V (co nie ma zbyt wiele sensu)

pzdr. j.

PS: wlasnie sobie przypomnialem ze w zestawie przejsciowek mam przejsciowke z podobna wtyczka. Amerykanska raczej to nie jest

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Mi to wyglada na brytyjska:

j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski
100% UK
Reply to
::WireFree::

IMHO brytyjska

Reply to
Jacek Maciejewski

99% angielska
Reply to
Michal Baszynski .

Kurcze patrzylem na wtyczki u siebie w robocie brytyjskie i wszystkie maja wkladke topikowa? ta nie ma... bolce wielkosciowo i ukladow pasuja ale brak wkladki topikowej....

Reply to
futu

Amerykanskie sa inne wiec zostaja angole tylko oni mogli cos tak ekstrawaganckiego wymyslic.

Reply to
::WireFree::

Ludzie, jak wy to widzicie?? Bo ja za cholerę od ok. 3 godzin nic na Allegro nie mogę zobaczyć! Może ktoś wie, co jest grane? Pzdr.

Reply to
edgr

Sorry, już mogę - czyżby mieli jakiś "pad" systemu? Pzdr.

Reply to
edgr