Czytnik linii papilarnych

Mam pewnien pomysl ale niestety brak wiedzy umozliwiajacej jego realizacje. Chcialbym zrobic dzwonek do drzwi wejsciowych, ktory bylby czytnikim linii papilarnych podlaczonym do komputera a jednoczesnie umozliwialby dzwonienie :). Czy sa jakies podobne i przede wszystkim tanie rozwiazania na rynku. Podstawowtm zalozeniem jest cena (niska oczywiscie) i dzwonienie przy wylaczonym kompie :) Dzieki za pomoc

Reply to
ucho

Użytkownik "ucho" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:43c7f1e7$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

chcesz zrobić identyfikację kto dzwoni bez podchodzenia do drzwi i zaglądania w judasza?

A nie lepiej wsadzić szkło pancerne i stalowe drzwi jak się już czegoś obawiasz? ;-)))

Reply to
Henry(k

Jakbym sie czegos obawial to bym po prostu podlaczyl klamke do wysokiego napiecia jak Kevin (niedawno byly swieta wiec ci co to 14 raz ogladali wiedza:). Dobra przyznaje sie - mam po prostu ochote na taki lekko glupkowaty bajer - zrobilbym sobie polifoniczne dzwonki dla kazdego wchodzacego - nie chcielibyscie takich? :)

Reply to
ucho

ucho napisał(a):

Dla głupich melodyjek to się komórki kupuje :P

Reply to
Mad Mark
Reply to
Manata Multimedia

I o taka wlasnie odpowiedz mi chodzilo! Mam juz komorke do glupich melodyjek ale przyznajcie sie szczerze - czy nie mielscie czasem ochote zrobic cos dla samego ubawu a nie tylko do "powaznych" zastosowan?... Dzieki i czekam na wiecej.

Reply to
ucho

Jest tego troche na allegro. Tylko maly problem - czy rozpoznawanie odciskow jest w myszce/czytniku, czy na komputerze, a tu tylko "obraz" jest zczytywany. W czasach "windows only" to bardzo prawdopodobne.

Swego czasu USR mial takie czytniki, ktore generowaly

64-bitowy "kod osoby"..

Pomysl ciekawy, ale moze realniej bedzie zamontowac kamere i rozmiescic po domu monitory :-)

Widziałem w Semiconductors Bank (Warszawa, Hoża) kość do odczytu linii papilarnych, szklane okienko i nóżki. Może mają to gdzieś na stronie.

Reply to
Filip Ozimek

Najwygodniej byloby zamontowac zamiast wizjera kamerke (mozna bez problemu kupic). Podlaczyc kamerke do komputera na wejscie karty TV lub karty graficznej VIVO lub specjalnej karty do zapisu obrazu z kamer np. Winfast Guard Pro. Przy tej ostatniej opcji jest mozliwosc ustawienia komputera tak aby nagrywal tylko w momencie pojawienia sie ruchu. Poza tym sygnal AV przed podlaczeniem do kompa rozdzielic i podlaczyc do modulatora - najlepiej w rozdzielni TV - tak zeby odbierac obraz (i moze dzwiek) na kazdym telewizorze podlaczonym do domowej instalacji TV. Mozna tak podlaczyc wiecej kamer.

Pozdrawiam Bartek Z.

Reply to
Bartek

najtaniej myszke siemensa z czytnikiem palca, na allegro bywaja po <40zl ten czytnik to po prostu maly skanerek 128x128, wiec jakosc odczytu nie za wysoka, a i skutecznosc rozrozniania nie za bardzo

Reply to
hackbox.info