Jacek Maciejewski

From: "Jacek Maciejewski" snipped-for-privacy@go2.pl

Może to zwarcie w kineskopie, czasami się zdarza taki efekt. Podaj napięcia na elektrodach kineskopu (te które możesz zmierzyć) Pod "napięciem" i po odłączeniu. To znaczy: właczasz TV mierzysz (np) Us2, wyłączasz, odpinasz przewód od Us2, włączasz, mierzysz napięcie na kineskopie na siatce drugiej. Podaj też parametry miernika

Władysław PS Us2 jest za małe, i nic nie ma "cykać"

Władysław Skoczylas