Czy są takie akumulatorki LR6...

"Jerry1111" news:ev5fcc$v0n$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

Włóż na kilka minut do tej MW... żeby na chwilę go ożywiło a potem już wsadzasz do IC-8800 i jedziesz z koksem :) Sprawdzone praktycznie. Miałem takiego właśnie jednego Sanyo 2500 w blistrze. Obudziłem go na MW a potem już uformowałem na IC-8800, bo bez problemu je już wykrywał i nie pluł się o uszkodzenie. Oczywiście jadę na najmniejszym prądzie ładowania 200mA. Albo podłącz celem "obudzenie" na kilka minut takie zerowe ogniwko do jakiegoś zasilacza, itp.

Reply to
Andrzej Litewka

"Tomix" news:ev5i35$5do$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl

Tylko pamiętaj, że te 2 sztuki też tam są połączone szeregowo i dla tej (niby)-ładowarki takie 2 akumulatory są widziane jako jeden akumulator 2,4V i zawsze któryś z nich dostanie w d... a drugi z nich będzie niedoładowany. Lepiej odżałować 160 PLN i mieć akumulatory na parę lat zamiast co kilka miesięcy zmieniać komplet na nowy. Po 4 blistrach zwraca się inwestycja. W porównaniu IC-8800 (BC-900) z mizerną MW-8168 akumulatory naładowane na IC-8800 chodzą znacznie dłużej. Zdjęć tak nieco ponad 200 więcej cyknąłem na takim kwartecie Ni-MH Sanyo wyjętych z IC-8800.

Reply to
Andrzej Litewka

Dnia Sun, 08 Apr 2007 19:29:22 +0200, Arczi napisał(a):

Ok, teraz wszystko jasne :)

Reply to
badworm

Nie mam MW. Mam zasilacz, ale chce to zrobic bez zasilacza. Znaczy interesuje mnie czy _jest_mozliwosc_ zrobienia tego tylko w IC8800. Bo wczoraj wieczorem 3 zle akumulatorki ozywilem przy pomocy jednego dobrego i 2 widelcow metalowych na 2 sekundy ;-)

Ja to doskonale wiem. Tylko nie rozumiem czy brak mozliwosci obudzenia poprzez IC8800 to blad konstrukcyjny w/w, czy niedoczytanie instrukcji przeze mnie.

Reply to
Jerry1111

"Jerry1111" news:evd22d$t8v$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

Czymkolwiek to można odpalić. Nawet zwykłą baterią, która przez chwilę posłuży jak źródło dla takiego akumulatora.

Nie miałem czasu czekać :) Po prostu u mnie IC pokazywała, że akumulator uszkodzony. Musiałbym zapiąć oscyloskop i zobaczyć co ona z nim wtedy robi czy lecą jakieś paczki prądowe czy po prostu głucha cisza jeżeli napięcie ogniwa jest bliskie zeru.

W instrukcji nie natknąłem się na rozwinięcie tego zagadnienia. Zastanawiam się co zmieniają w kolejnych wersjach oprogramowania. Z tego co pamiętam mam ver 29 a jest już 33. Czy coś tam istotnego zmieniają czy jest to zwykły wyścig numeracji bez istotnych zmian.

Reply to
Andrzej Litewka