czy są ładowarki do aku i baterii alkalicznych?

właśnie kupiłem Gpower za 199zł i jestem zły ładowarka ma zabezpieczenie i nie ładuje baterii brat kupił kiedys w Niemczech ładowarke którą może ładować akumulatorki i baterie czy można coś takiego kupic w Polsce żeby nie miały zabezpieczenia?

Reply to
Rafal

Na bazarku (dowolnym) - tam sprzedawany szajs nie ma zwykle zadnego zabezpieczenia. Wybierac najtanszy model. :)))

Krzysiek Rudnik

Reply to
Krzysztof Rudnik

Chcecie powiedzieć, że baterie mnożna ładować?

Pozdr Krzych

Reply to
Krzysztof L

aha, szczegolnie niektore alkaliczne.. te 10x mozna je naladowac, i uzywac w urzadzenaich nie pobierajacych za duzo pradu daje sie wyciagnac nawet 70..80% pojemnosci swego czasu, kilka lat temu byl w Elektorze opis ladowarki..

Reply to
greg

Nieestety każda nowsza ładowarka wywali "errora" :) Moja tak robi :)

Reply to
Maciek C