Czy ktoś zna odpowiedź?

Dlaczego w przedwzmacniaczach EEG dąży się do tego aby impedancja wejsciowa była jak największa (1 Giga om) skoro impedancja elektrod nie powinna przekraczać 5 kilo omów (minimalizacja szumów). Czy nie wystarczyła by ona na poziomie

100k omów , przecież spadek napięcia chyba będzie minimalny - w granicach błędu kalibratorów! Jak działa układ dopasowujący i wzmacniający sygnał z membrany mikrofonu pojemnościowego ! Chodzi mi o rozwiazania inne niż FM ! Jak odebrać zmiany ładunku , gdy mamy 48V i dodatkowo aby układ ten miał małe szumy! Interesują mnie jakieś konkrety w tym temacie tzn nie w stylu wystarczy zastosować FET-a lub rezystor .
Reply to
PQS

Jak ustawisz kodowanie, to moze da sie przeczytac, copiszesz.

Reply to
Marek Lewandowski