Czujnik oświetlenia - błędy pomiarowe

Witam,

Mam następujący problem: na obiekcie powiesiłem czujnik, zasilany 24VDC. W sterowniku otrzymuję skaczącą w różne strony wartość pomiaru, czyli w zasadzie nieprzydatną do niczego Co może być przyczyną tych zakłóceń?

Z góry dziękuję za pomoc, Grzegorz Woźniak

WSZYSTKO. Poczawszy od niestabilnosci samego oswietlenia, zle dzialajacy czujnik, zla stabilizacja zasilania, zle umocowanie (czasami oswietlany jakims innym zrodlem). Z powyzszego lakonicznego opisu, bez zadnych szczegolow nie da sie nic wywnioskowac. No moze poza tym ze nie umiesz zadac pytania...

Reply to
darnok

Choćby miganie żarówek/świetlówek; pomiar trzeba całkować po jakimś odcinku czasu.

Reply to
Filip Ozimek