czujki i kontaktrony...

Sat, 02 Aug 2003 00:29:51 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Waldemar \"Albert\" Steæ" wyslala do portu

119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Z oparami rteci ? Zawsze myslalem ze tam jest proznia.

Reply to
BLE_Maciek

Witam wszystkich grupowiczow!!! na poczatku zaznacze, ze jestem laikiem w elektronice wiec jesli bede pytac o banaly to wybaczcie...

chodzi mi o konkaktrony (styki magnetyczne), czujki ruchu i centrale alarmowe.

prosilbym o podanie jakiegos adresu gdzie moglbym poczytac o schematach, typach i dzialaniu...

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam, Wojtek

Reply to
Wojtek

Proponowa³bym wygooglac strony o systemach alarmowych. Trochê za ogólnie pytanie zadane. Bo co mo¿na powiedzieæ o dzia³aniu kontaktrona? Dwa druty w rurce (z oparami rtêci np.) Jak siê znajd± w polu magnetycznym to siê zwieraj± albo rozwieraj±, w zale¿no¶ci od typu. A co do czujek to juz trochê wiêkszy temat. A co do central alarmowych to temat na doktorat. Konkretnie co Ciê interesuje? Jak chcesz to prv. Pozdrawiam, Albert

Reply to
Waldemar "Albert" Steæ

Friday, August 01, 2003, 5:46:48 PM,BLE_Maciek nastukał(ła):

B> Sat, 02 Aug 2003 00:29:51 +0200 jednostka biologiczna o nazwie B> "Waldemar \"Albert\" Steć" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu B> 119 B> jednego z serwerow news nastepujace dane:

B> Z oparami rteci ? Zawsze myslalem ze tam jest proznia. Sluza do zwilzania stykow - i rzadko jest tam proznia (zobacz na grubosc scianek) -czasem jak mi pekal przy wyginaniu koncowek to nie zauwazalem nawet "sykniecia" nie mowiac o implozji...

Reply to
Łukasz Bolesta