czołowy urządzenia

Temat trochę z pogranicza elektroniki ;) Mam urządzenie które posiada przeźroczysty panel i chciałbym umieścić pod tym panelem drukowany opis. Na myśl mi przychodzi wydruk na jakimś materiale samoprzylepnym, tak aby klej był od strony wydruku. Mogę zlecić gdzieś coś takiego? A może macie jakieś inne pomysły? Zaznaczę że to nie może być hobbystyczne wykonanie, produkt musi wyglądać profesjonalnie.

Reply to
Bool

Jak profesjonalnie, to nadruk bezpośrednio na panelu przy pomocy sitodruku. Z naklejką może Ci się nie udać nakleić tego tak, żeby nie zostały żadne bąbelki i paprochy pod klejem, a to wygląda wtedy średnio. Już lepiej w takiej sytuacji zrobić zwykły wydruk kolorowy na drukarce laserowej (lub lepiej na ksero) i docisnąć czymś od spodu.

Pozdrawiam

Marek

Reply to
Marek Wodzinski

Ustrojstwo niestety nieosiągalne, ale takowy panel zrobiłem w wyżej wymieniony sposób. Płyta czołowa składała się z sandwicza plexi, metalizowana folia, plexi. Na metalizowanej folii dałem nadruk drukarką laserową (kolor), tylko trzeba podwyższyć temperaturę bębna (drivery do naszej HP mają takową opcję). Wyglądało jak fabryka ;-). Są też folie przezroczyste, w twoim przypadku może lepsze. Ja wycinałem otwory skalpelem przez szablon.

Waldek

Reply to
Waldemar

;o)))))))))))))))))

W dniu 2014-12-09 12:57, platformowe głupki pisze:

to jeszcze napisz platformowy głupku co w tej aukcji jest śmiesznego?

Reply to
Jawi

W dniu 2014-12-09 14:02, Jawi pisze:

to musiałbyś najpierw postudiować angielskie dżołki w wolnej europie... bo tak to eu-intelektu Ci może zbraknąć...

W dniu wtorek, 9 grudnia 2014 12:33:57 UTC+1 użytkownik Bool napisał:

Rezygnujesz z pleksi. Nadruk na papierze samoprzylepnym. Przy przyklejaniu papieru nie robią się pęcherzyki powietrza. Na to samoprzylepna folia poliwęglanowa. Jest super przezroczysta i trudna do zarysowania. Tylko trzeba dobrze przycisnąć żeby klej wszędzie złapał. Zamiast foli samoprzylepnej można zalaminować taki papier samoprzylepny z wydrukiem.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

użytkownik Bool napisał:

Mozna, jak ma byc nieprzezroczyste to jako podklad popros farbe srebrna bo moga sie nie domyslic.

Wytlumacz tez o co ci chodzi, abys nie dostal w negatywie.

Dwustronne naklejki np. autobusach widzial?

Reply to
donek999bronek

W dniu 2014-12-09 o 12:32, Bool pisze:

Jak profesjonalnie to tylko zlecenie na zewnątrz. Są firmy które specjalizują się w foliach frontowych. My do swoich urządzeń zwykle robimy tutaj

firmę prowadzi bardzo miła pani :D We frontach stosujemy folię poliestrową, nadruk sitodrukiem jest od strony kleju, tak że nic się nie zetrze. Klej bardzo dobrze trzyma, na tysiące urządzeń jeszcze żaden front sam nie odpadł. Możliwe są przetłoczenia na przyciski, przeźroczyste okienka na wyświetlacze i LEDy słowem pełna profeska.

Reply to
Bartolomeo