Cyfrowy Wskaźnik Temperatury

Witam wszystkich pasjonatów Jako osoba nie związana z elektroniką chciałbym zlecić odpłatne wykonanie cyfrowego wskaźnika temperatury elementu grzejnego, a konkretnie takiego jaki występuje w tzw. "pistolecie klejowym" na materiał termoplastyczny. Kwota i forma umowy pozostaje do uzgodnienia, zakupię wszystkie potrzebne podzespoły.

Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź. Arkadiusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl

Reply to
Arkadiusz

Dodam jeszcze, że producent podaje maks. temperaturę w termicznym "pistolecie klejowym" ok.180-200 stopni.

Reply to
Arkadiusz

Arkadiusz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Nabądz drogą kupna, wyłudzenia itp. miernik uniwersalny z pomiarem temperatury. Koszt przy zakupie 25 zł ( są na allegro jak nie lubisz chodzić po sklepach ). Zakres pomiaru temperatury na pewno będzie właściwy. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

Użytkownik "Arkadiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

A po co ci ten pomiar ??? Co cię obchodzi ta temperatura ? Ile chcesz wydać na ten przyrząd ??? Bo robić się tego na pewno nie opłaca. Należy kupić (załatwić) jeden z milionów produkowanych na świecie "gotowców"

Reply to
SP9LWH

Precyzując chodzi mi o pomiar i regulacje temperatury elementu grzejnego i prezentacje na wyswietlaczu cyfr. Wartości bezwzględne temperatury w tym "pistolecie" są potrzebne do celu naukowego (przez małe "N"). Nie mam niestety czasu na szukanie podzespołów, układów, itp. (mam wykształcenie medyczne) , więc po prostu chciałbym otrzymać wersję finalną miernika.

z pozdrowieniem

Reply to
Arkadiusz

dziękuję za podpowiedź, intuicyjnie czułem , że to raczej nie problem, ale od czasów liceum nie zajmowałem się elektroniką (wykształcenie medyczne). Oferta nadal aktualna...

Reply to
Arkadiusz

Użytkownik "Arkadiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Zatem po najmniejszej linii oporu: dowolny regulator RE1....RE31

A Twój problem jak w grzałce "pistoletu" zamontować czujnik temperatury Możesz sobie wybrać oporowy np.:
albo termoparę

Reply to
SP9LWH

dziękuję, wiedziałem, ze można liczyć ma męską solidarność moja idea jest estetyczne umieszczenie w obudowie "pistoletu" czujnika i wskaźnika (trzy w jednym)

Reply to
Arkadiusz

Najchętniej kupiłbym regulator + czujnik + "pistolet" i oddałbym to komuś w dobre ręce aby za stosowną opłatą złożył w całość. Więc oferta nadal aktualna.

Reply to
Arkadiusz

Użytkownik "Arkadiusz" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Obawiam się, że miejsca mało, zatem specjalizowany, jednostkowy miniaturowy dokładny , nastawialny regulator temperatury będzie koszmarnie drogi, Spodziewałbym się cen od 1000zł w górę

Reply to
SP9LWH