Cyfrowa telewizja...

Ejze. Nawet 30m/s to jest 0.1ppm. A kwarc w odbiorniku ma pewnie z 50ppm.

Może chodzi tu o propagację i zaniki podczas poruszania się? W każdym razie spotkałem się z odbiornikiem, który sobie nie radził.

PH

Reply to
Paweł Hadam

Standardowo DVBT się nie nadaje do transmisji mobilnej, ale jest też wersja do tego stworzona. Ogólnie zamierzenie to m. in. możliwość odbioru w komórkach.

Reply to
EM

PAndy pisze:

Może źle się wyraziłem. W każdym razie obecność DVB-H świadczy, że ten system nadaje się bardziej. Zwykły odbiornik DVBT nie odbiera DVB-H.

Reply to
EM

Użytkownik "William" snipped-for-privacy@null.pl napisał w wiadomości news:f9e7mk$1i9l$ snipped-for-privacy@news2.ipartners.pl...

Dla pierwszego multipleksu ogólnopolskiego operator jest oczywisty. Dla kolejnych - będą przetargi.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

Reply to
Krzysztof Kucharski

Nie tylko mozna kupic ale wszystkie TV maja miec tuner cyfrowy HD a jak nie maja, to maja miec plakietke z ostrzezeniem, ze ten TV bedzie musial miec dokupiona czarna skrzynke dekodera cyfrowego HD na analog SD bo w lutym 2008 roku przestanie bez niej dzialac.

Reply to
Pszemol

Rozmawialismy o tym w sierpniu - czy dalej nic pewnego w PL? Jak sie ma to do kupowania dzis w PL duzego telewizora HD z cyfrowym tunerem? Nie okaze sie ze tuner nie bedzie dzialac?

Sa w ogole jakies stacje w PL nadajace naziemna TV w HD?

Reply to
Pszemol

nie