dioda-prosba o identyfikacje

Witam,

Co to moze byc za dioda: czerwona szklana beczka(2mm), montowana powierzchniowo, z niebieskim paseczkiem. Dioda jest 1z 4 w ukladzie mostka. 2 z czarnym paskiem, i 2 paskiem niebieskim. Czy to jest zwykla dioda prostownicza, czy moze cos szybkiego..? Cala plytka zasilana jest nap,~24V

Pozdrawiam Tomek

Reply to
tomekg

podłączam się do pytania ale moja ma zielony pasek i zachowuje się jak german. Czy to faktycznie germanowa???

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd
Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg\(G.Kasprowicz\) snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

To po czesku czy parkinson ? Wmak

Reply to
Wmak

:) Czytaj szybciej, mózg poprawi literówki zgodnie z wbudowanym słownikiem. Może Greg miał katar, gdy to pisał?

Reply to
Adam Dybkowski

Witam

Zgadzam się z tobą, nie literujemy tylko posługujemy się całościowym obrazem wyrazu i domyślamy się z kontekstu co powinniśmy przeczytać. To drugie jest istotniejsze. Napisz sobie w ten sposób szereg nie powiązanych słów, zostaw na tydzień lub dwa i spróbuj przeczytać. A pozatym dlaczego mózg nadawcy ma leniuchować a mój jako odbiorcy ma pracować nad zdekodowaniem prawidłowym jego przekazu, przecież to chyba nadawcy zależy na odpowiedzi.

Pozdrowienia Jarek

Reply to
Jarek

jakbym miał drugą w układzie to bym sobie zmierzył :) A i-diodka siedzi w telefonie stacjonarnym. Po rozlutowaniu zachowyje się jak german. German? Powierzchniowy? Może.....

Reply to
DaNsOuNd

A co pomierzyłeś że twierdzisz że to german?

IMHO german nie wytrzyma lutowania.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Dobrze, że tranzystory, które lutowałem lat temu ze 30 o tym nie słyszały...

Chyba nie lutowałeś ich rozpływowo bądź na fali, obudowanych w MELF.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Takie co to "nozki przy lutowaniu trzymac penseta, zeby odprowadzic cieplo" ? :-)

Rosjanie mieli fajny wynalazek - podstawki pod tranzystory :-).

Reply to
Zbych

Chyba za dużo wyciąłeś... Nie było mowy o szczególnych warunkach lutowania.

W życiu nie bawiłem się pensetą w ten sposób.

Jest o tym mowa w poście pytajnika, stąd ten skrót myślowy. IMHO MELF germanu się nie zapakuje.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

jak to co? Spadek napięcia na złączu - wychodzi troche ponad 0,22V Wziołem AAP120 i tak samo sie zachowuje.

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

O diodach Schottky słyszał kiedy?

słyszał, słyszał ale nie mierzył ;-P Też się tak zachowują?

Postroofki

Reply to
DaNsOuNd

Sprawdź ;->