Prośba o pomoc z nazewnictwem.

Witam, Chciałem prosić o pomoc, jestem na tej grupie gościem. Jestem tłumaczem i mam problem z nazewnictwem. Jak nazywają się "końcówki" (takie metalowe, zaostrzone), którymi kończą się przewody multimetru i które przykłada sie do badanego obwodu? z góry dziękuję za pomoc kb

Reply to
tramal

probes

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Greg(G.Kasprowicz) snipped-for-privacy@gmail.com napisal nam:

Nie wiadomo z czego na co tlumaczy :)!?

sonda pomiarowa

Przepraszam, nie podałem tej informacji. Właśnie po angielsku jest probes, ale po polsku? kb

Reply to
tramal

Użytkownik "tramal" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:2fb9a$439312ee$3eb3284e$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...

sondy

Ale w multimetrze to są właśnie końcówki, przewody pomiarowe.

Przejrzyj kilka instrukcji obsługi dowolnych mierników, to brakujące słowa znajdziesz

SP9LWH

Użytkownik "tramal" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:2fb9a$439312ee$3eb3284e$ snipped-for-privacy@news.chello.pl...

mnie zawsze w szkole mowiono probes = koncowka pomiarowa jezeli to podłaczone jest do miernika natomiast jezeli podłaczone oscyloskopu to sonda pomiarowa

Reply to
Barman

Dziękuję Wam wszystkim za pomoc. Jestem tylko gościem, ale było mi miło. Pozdrawiam kb

Reply to
tramal